środa, 1 maja 2013

Co było wczoraj i co to jest ta gala?

Wczoraj w sumie nic się nie działo. Po spacerze na polach wracając spotkaliśmy sukę owczarka środkowo-azjatyckiego. Właściciel zapewniał, że suka bardzo chciałaby się pobawic z Aurą, choc trudno mi było w to wierzyc patrząc jak suka warczy, szczeka i kłapie zębami, podczas gdy mój misiek patrzył sie na nią, jak ciele na malowane wrota :D No cóż, może będzie mogła się kiedyś pobawic z suką ONka, z naszej ulicy....jak tylko jego właścicielka znajdzie czas ;/
Może w końcu powiem coś o Gali Psów Nie Tylko Rasowych. Jest to wg mnie jedyne ciekawe wydarzenie w moim nędznym miasteczku. Odbywa się ona podczas Dni Lublińca, tj. pod koniec maja. Są tam 3 kategorie:
* Psi urok - konkurs na najpiękniejszego psa
* Ja i mój pan - konkurs na najbardziej podobnego do siebie psa i właściciela
* Super trener - konkurs na najlepiej wytresowanego psa
Także cwiczymy z Aura zajadle nowe sztuczki i komendy :) Mamy niestety problemy z koncentracją...no i z psami. Boję się, ze na wystawie zamiast skupic się na mnie, to zacznie leciec do innych psów...no zobaczymy :) W poprzednich latach sprawa wyglądała tak:
Wystawa w 2005r - III miejsce w kategorii ,,Psi urok" z Zulą
Wystawa w 2006r - II miejsce w kategorii ,,Psie urok" z Bolem
Wystawa w 2008r - I miejsce w kategorii ,,Super trener" z Bolem
Wystawa w 2009r - II miejsce w kategorii ,,Super trener" z Bolem
Wystawa w 2010r - II miejsce w kategorii ,,Super trener" z Bolem
Wystawa w 2012r - I miejsce w kategorii ,,Ja i mój pan" z Zulą (mieliśmy takie same apaszki XD )
                             - III miejsce w kategorii ,,Ja i mój pan" - Zuzia z Kropką
Także zawsze zabieraliśmy do domu jakieś nagrody :D Oby w tym roku sprawa nie wyglądała inaczej...
W 2007r i 2011r nie braliśmy udziału ze względu na pogodę. Zdjęcie będzie jednak właśnie z roku 2011 :p
To do następnego postu!
Weronika&Aura

1 komentarz:

  1. Zrób sobie photobloga!
    Fajne towarzystwo jest :3
    I potem podaj nazwe :>
    jestduzo psiarzy

    OdpowiedzUsuń