wtorek, 7 maja 2013

Mokry pies, to szczęśliwy pies!

Tak brzmi nasza dewiza na upały :D Jako, że dzisiaj gorące słońce i bezchmurne niebo przeplatało się z ciepłym deszczem, to dla ochłody postanowiliśmy się zmoczyc wężem ogrodowym :D Za to na polach - sielanka. Słońce praży pies sobie pływa w małym bajorku, a ja postanowiłam klepnąc sobie w cieniu, pod drzewem. Jako, że Aura zauważyła, że gdzieś idę, to poleciała od razu w moją stronę. Zatrzymała się na chwilę i poleciała dalej przed siebie.Usiadłam i leżałam tak przez chwilę, potem wstałam, rozejrzałam się i patrzę, a tu prawie centralnie przede mną idzie facet z bokserem, patrzę szybko - gdzie jest Aura? W strachu przestałam myślec co mówię i zamiast ,,Aura" krzyknęłam ,,Zula". Aura stanęła, patrzała chwilę i zauważyłam, ze zrywa się do biegu. Już wiedziałam co będzie - zauważyła będącego za moimi plecami boksera i właśnie leci do niego, by się z nim pobawic, co niekoniecznie może się spodobac  zarówno właścicielowi, jak i psu.... Już rozważam, jakie mam sposoby na jej zatrzymanie - jedyne co mi pozostaje, to spróbowac ją złapac w locie.....no tylko jest problem - zatrzymaj tu rozpędzone, 50-kilogramowe cielsko. Leci, zaraz mnie minie. A tu nagle zaskoczenie - Aura grzecznie siada przede mną oczekując kiełbasy :D Oczywiście ją dostała. Mimo to nadal nie rozumiem czemu nie poleciała do tego boksera - może go jakimś cudem nie zauważyła? A może bardziej niż psa ceni sobie kawał kiełbasy? Nieważne, ważne, że grzecznie przede mną usiadła ;)
Co do Kamironu - szanse na szkolenie są coraz większe. Dzisiaj dzwonimy, by ustalic jakieś terminy ;)



Pozdrawiamy
Weronika&Aura

2 komentarze:

  1. my dzisiaj mieliśmy dzień brudasa,pies po szaleństwach z przyjacielem Nerem był wręcz czarny. ja to tłumaczę tak:
    BRUDNY BADDY = SZCZĘŚLIWY BADDY
    oj tak nasze psy nas zaskakują,Aura znakomicie się zachowała oby szła dalej w tym kierunku - poprawnego zachowania.

    pozdrawiamy.!
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa jaki słodziaśny *,*
    best-frieend.blogspot.com zapraszam serdecznie! :3

    OdpowiedzUsuń