piątek, 3 maja 2013

Nic nowego...

Wczoraj nic ciekawego się nie działo. Po południu padał deszcz i do końca dnia całe niebo było w chmurach...Oczywiście nie przeszkodziło to mnie i Aurze na dodatkowy wieczorny spacerek :p
Dzisiaj pogoda jest jeszcze gorsza, i o tyle co rano nie padało, tak po południu rozpadało się na dobre :/ Jak zwykle rano byliśmy na polach, a potem zrobiliśmy małą przechadzkę po mieście. A jako, że pogoda fatalna i nic do roboty nie ma, to postanowiłam przeszukac swoją prywatną ,,bibliotekę" (a jak to mam inaczej nazwac? W moim domu jest więcej książek, niż w mojej szkolnej bibliotece i nie znam nawet połowy tytułów...) w poszukiwaniu ciekawej lektury. Znalazłam książkę ,,Okiem psa", której autor zwie się John Fishe. Muszę przyznac, że lektura mnie mocno wciągnęła i mogę z czystym sumieniem polecic tą książkę wszystkim, a w szczególności osobom, które mają jakieś problemy z psami. Książka napisana jest prostym językiem i naprawdę łatwo ją zrozumiec ;)
Popołudniowy spacer był jak zawsze. Chyba jednak ciśnienie spadło mocno w dół, bo kiedy przysiadłam na pieńku, to prawie tam zasnęłam :D Aura, też nie wydawała się jakaś specjalnie pobudzona ;)




 Jak wyglądają nasze pola:



Przechadzka po mieście"

To na tyle :)
Pozdrawiamy
Weronika&Aura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz