czwartek, 13 czerwca 2013

"Dziewczyna z niedźwiedziem na smyczy"....

....nie wątpię, że takie myśli przechodzą przez głowę tych, co mnie przypadkiem zobaczą na spacerze :D W sumie to prawda, bo w końcu Aura wygląda jak miś i kiedyś z resztą miała się nazywac "Misza", co znaczy po rosyjsku nic innego jak "miś". W sumie sama czasem tak myślę, gdy przeglądam się w sklepowych witrynach :D I tak naprawdę, tylko wtedy zdaję sobie sprawę jak wielka jest Aura, bo normalnie jak idę na spacerze, to wydaje mi się, że ona jest wręcz....mała. Przyzwyczaiłam się też do ciekawskich spojrzeń, które posyła prawie każdy przechodzień :p Łatwo i szybko jest też przejśc przejście dla pieszych, bo kierowcy często się zatrzymują tylko dlatego, by popatrzec na psa :D Można też mając takiego psa nawiązac nowe znajomości, bo wiele osób zatrzymuje się, pyta co to za rasa i tak przeradza się to w konwersacje. A w koncu gdyby nie pies, to byś raczej nie podszedł do pierwszej lepszej osoby pytając się jak ma na imię :) A oto co najczęściej mówią przechodnie widząc Aurę:
1. Bernardyn
2. Pies Górski
3. Pies Pasterski
4. Berneński Pies Pasterski
5. Jakiś owczarek...
6. Bernarder (pewnie panu chodziło o bernardyna :)
7. Pies od ruskich - powiedziała pani, po usłyszeniu rasy Aury
Nie wiedziec czemu wiele razy słyszałam o "psie górskim"...wytłumaczy mi ktoś o jaką rasę chodziło przechodniom? :D
Tymczasem dzisiaj nic ciekawego, byliśmy jak zwykle z rana i popołudniu na spacerku, Aura poszalała i jako, ze było (i jest) gorąco, to wpadła do bajora....Także na zdjęciach wygląda, jak wygląda XD No, ale cóż...na to jest proste działanie:
woda + błoto + muł + pies = brudny, śmierdzący pies    
brudny, śmierdzący pies = szczęśliwy pies
Także nie mogę jej tego zabrac :)
Aura na Bolusia szczeka...nawet jej się wstac nie chce XD






O, a tu widac, jaki to piękny, brudny pies :)

Zdjęcie z serii - "Mój kawałek drewna"









Pozdrawiamy
Weronika&Aura

2 komentarze:

  1. Baddy jest Labradorem więc wiadomo iż nie jest to ogromny miś taki jak Aura,jednak uwielbiam patrzyć gdy prowadzą go małe dzieci. :3 to tak komicznie wygląda.!
    hymm... widzę że Aura ma taką samą obrożę jak Baddy. :) a jeżeli chodzi o mylenie Aury z Bernardynem itd. to Baddy nie raz nazywany jest Goldenem.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak nie tylko na nas patrzą ludzie (duży i gruby pies, wysoka i chuda ja).

    U mnie już było: koń (raz dla żartów, raz jakaś mała dziewczynka tak powiedziała :D ) i zmutowany wilk .-.
    A rasami to: Golden, Długowłosy Labrador, Podhalan.
    No byli blisko (mieszaniec goldena z labradorem).

    OdpowiedzUsuń