niedziela, 16 czerwca 2013

Gala Psów Nie Tylko Rasowych

Osoby, które po przeczytaniu tytułu nie mają pojęcia o co chodzi, odsyłam najpierw do majowego posta na ten temat: Co było wczoraj i co to jest ta gala?
A więc w sobotę odbyła się w/w gala. Psów było naprawdę sporo. Na pewno więcej niż w zeszłym roku, a sama impreza trwała od 14:00 do ok. 16:40, czyli całkiem sporo. Jak zwykle były 3 konkurencje: "Psi Urok", " Ja i mój pan", "Super Trener" i jak zwykle wzięliśmy udział we wszystkich 3 konkurencjach. Muszę przyznac, że bardzo się bałam o reakcję Aury na inne psy i o jej koncentrację podczas występu. Na początku, trochę ciągnęła do innych psów, ale szybko się uspokoiła. Trzeba też zauważyc, że było sporo ciekawych rzeczy na tej wystawie, tj: nowofunland, który dzielnie ciągnął małe dzieci w wózku, 2 przepiękne  borzoje, dodatkowe konkursy (plastyczny i mały test weterynaryjny) i naturalnie wiele innych ciekawych psów. Na pierwszej i ostatniej konkurencji nie potrzeba było żadnych umiejętności ( "Ja i mój pan" i "Psi Urok"), także tu się nie martwiliśmy, bo wystarczyło przejśc się przed sędziami z psem i coś o sobie powiedziec. Za to przy drugiej ("Super Trener") poważnie się martwiłam, bo pamiętam jak to było w zeszłym roku z Zulą (była strasznie rozproszona, nie umiała się skupic). Jednakże wyszliśmy i zaprezentowaliśmy swój podstawowy układ, tj. siad, łapa, waruj, czołgaj, turlaj i zdechł pies. Potem niecierpliwie czekaliśmy na wyniki. Okazało się, że zajęliśmy 1 miejsce w Super Trenerze! Także jestem z Aury potwornie dumna :D Należy też zauważyc, że była z nami moja siostra z "Kropencjuszem" i dostali wyróżnienie w kategorii "Psi Urok", więc jak zwykle nie wróciliśmy do domu z pustymi rękami :) Ciekawe, czy kiedyś się zdarzy, że na wystawie czegoś nie wygramy? Oby nie... Po za tym zastanawiamy się, czy w przyszłym roku sobie nie odpuścic, no bo w końcu warto dac też innym szansę na wygraną :p A właśnie wracając do nagrody, to z Aurą dostaliśmy: dyplom, kubek, darmowe szczepienie przeciwko wściekliźnie, smycz automatyczną "Flexi", pojemniczek z woreczkami na psie kupy, 500g smakołyków, szampon, gumową zabawkę i karmę (proszek) uzupełniającą dla psów (co się Aurze baaardzo na stawy przyda) - także jesteśmy zadowoleni :)
A tak całkowicie z tematu zbaczając - znaleźliśmy ostatnio bardzo słabego podlotka kawki, więc go wzięliśmy do domu i ochrzciliśmy mianem "Stefan". 2 dni później znaleźliśmy następnego podlotka - na szczęście ten był na tyle silny, że jak go podrzuciliśmy, to bez problemu się utrzymał na drzewie.
No to teraz pora na zdjęcia:
Oto Stefan :D

Oj gorąco było, gorąco :)

Opowiadamy o sobie w kategorii "Ja i mój pan"

Wracamy

"Super trener" - nie wiem jaka to komenda, chyba kładziemy się :)

Ot takie sobie zdjęcie :)

A to Zuzia z Kropencjuszem

Częśc psiaków zapozowała do zdjęcia, do gazety :)

Wyróżnienie wręczane Zuzi

A oto ja po odbiór nagrody

Oto co wygraliśmy

Pozdrawiamy 
Weronika&Aura


4 komentarze:

  1. Załóż sobie photobloga, bo zdjęcia robisz świetne!
    I gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, blog mi wystarczy :) Zakładając photobloga poświęcałabym mniej czasu temu zwykłemu blogowi ;)

      Usuń
  2. ale super.! chętnie wzięłabym udział w jakimś z tych konkursów. :) nagrody są na prawdę super i na pewno przydatne.
    gratuluje.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta Aura jest. Naprawde ślicznie sie zaprezętowała. Ja też byłam z moją Czarką i zajęłyśmy II miejsce w "Ja i mój pan"

    OdpowiedzUsuń