wtorek, 11 czerwca 2013

Urodziny!

Wczoraj, tj. 10 czerwca Aura miała swoje 1 urodziny ! Z tej okazji poszliśmy do weterynarza, by kupic kaganiec. Nie wątpię, że się z tego prezentu niezmiernie ucieszyła :p No, ale żeby nie była tak załamana, to zamówiliśmy też dużą, gumową piłkę, które strasznie fajnie się odbijają. Po za tym dostała też smaczki i kośc, więc niech nie narzeka :) Po za tym, jako że do weterynarza mamy kawałek drogi, to miała też spacerek po mieście.
Tymczasem dzisiaj leje i leje....w depresję można wpaśc -,- Byliśmy na polach i zastaliśmy tam basen, na serio ! Cała dróżka była zalana, także cały czas brodziłam w wodzie (dobrze, że wzięłam sztyblety). Jednak Aura zdawała się tym nie przejmowac, biegała więc wokoło, rozpryskując wszędzie wodę....również na mnie. Po za tym pola przepoławia tak jak by rów, który zazwyczaj jest suchy, bądź wypełniony śladową ilością wody, jednak dzisiaj zamienił się w mały rwący potoczek, po którym Aura z radością szarżowała. Jako, że z powodu pogody nie robiłam zdjęc, musicie sobie wyobrazic jak wyglądała Aura, po tej błotnej kąpieli i jaką miałam minę, gdy na to wszystko patrzałam :D No i w sumie to tyle, jak już mówiłam zdjec nie robiłam, za to mam parę zdjęc moich kuraków, także nimi musicie się dziś zadowolic :p


Pozdrawiamy
Weronika&Aura

4 komentarze:

  1. my dzisiaj wręcz uciekaliśmy przed burzą,hym... jakoś nam się udało.złapała nas burza w środku lasu. ;( Aura zapewne niesamowicie wyglądała.! kuraki wręcz piękne hehe. :D

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla Aury!
    Fajne te kuraki <3
    Z jakiego sklepu zamówiłaś piłkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Aura!
    Super prezenciki =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń