czwartek, 11 lipca 2013

To co zawsze... ;)

A więc co się tam u mnie działo? W sumie nic zbyt ciekawego. Aura parę dni temu, witając mnie przy furtce stanęła na 2 łapach i lewą przednią łapę jakoś zaklinowała i nie umiała jej wyjąc. Bałam się, że coś jej się tam uszkodziło, jednak po minutce trzymania łapy w górze, całkowicie doszła do siebie i nie widac było, że cokolwiek jej się stało :)
Dzisiaj tymczasem jak zwykle byliśmy na polach i mimo zapowiedzianej burzy i deszczu pogoda jest w miarę. Jest trochę chmur, ale od  czasu do czasu prześwituje słońce. Aura wiadomo musiała zaliczyc wszelką wodę na polach, no i nieźle się przy tym ubrudzic :D Po za tym szalała jak głupia i goniła motyle, co wyglądało wręcz komicznie :D
Zrobiłam też filmik na którym Aura prezentuje sztuczkę "ukłon" i pokazujemy, co umiemy już w stępie hiszpańskim - a umiemy nie wiele, bo ostatnio trochę zaniedbałam treningi...jednak jest dośc dobrze :)
Jako, że Aura dużo przebywa na przodzie domu i gdy stanie na 2 łapach, to wystaje po za płot przechodnie, którzy jej nie znają trochę się jej boją (i z resztą jest to uzasadnione), jest to też rasa uznana za agresywną. Z tych właśnie powodów postanowiliśmy trochę przerobic nasz płot na wyższy. Aktualnie zrobiona jest tylko furtka, ale deski będą na całej długości płotu.
Mam jeszcze jeden komunikat: Od 16 do 30 lipca wyjeżdżam na obóz jeździecki, także nie będę w tym czasie pisała postów, a ten post jest ostatnim przed tą przerwą :)
Filmik po przesłaniu dodam w osobnym poście :)

Może jednak zapowiedziana burza nadejdzie..? Oby nie.




Jakiś przerośnięty/zmutowany konik polny....





Akurat, gdy robiłam zdjęcie machnęła głową i uszy jej wyszły jak u charta XD

Tak jak furtka, będzie wyglądał cały płot :)


Pozdrawiamy
Weronika&Aura

3 komentarze:

  1. ja wróciłam dziś z nad morza i pogoda u mnie w mieście jest okropna. ;c oby się poprawiła.! baw się dobrze na obozie.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje psy też ciągle sie brudzą. Warto jednak pamiętać, że "Psy dzielą się na czyste i szcześliwe"

    OdpowiedzUsuń