piątek, 2 sierpnia 2013

Powrót z wakacji

Koniec moich wakacji, a więc pora powrócic do pisania, a o dziwo jest o czym pisac, bo coś się tam jednak działo gdy mnie nie było :) Dobra, a więc po kolei:

Biedny Bolo
Niestety naszemu staruszkowi wyrosła na boku jakaś narośl, która zaczęła ropiec. Niedawno właśnie zostawiłam go u weterynarza, by mu to wyciął. Pewnie w tej chwili ma właśnie robiony zabieg.

Nowy, stary płot
Pisałam już wcześniej, że aby Aura nie straszyła przechodniów mieliśmy zamiar podwyższyc płot. Kiedy przyjechałam z obozu, był on już zrobiony i wygląda teraz tak:


O Aurze
Zacznijmy od tego, że strasznie liniała i straciła chyba cały ten swój puch :D Ogólnie z wyglądu się przez to bardzo zmieniła. Po za tym stała się niejadkiem, wydaje mi się, że zbrzydł jej ten Brit, dlatego przynajmniej na jakiś czas mamy zamiar zmienic jej karmę, póki co cuduję na wszystkie sposoby, by coś ta psina zjadła. Zalewanie karmy mlekiem już nie działa, teraz mieszam jej karmę z konserwami, które dziś kupiłam, wyglądają tak:



Jak widac składy mają całkiem przyzwoite (szczególnie karma Gran Carno). Dzisiaj dostała jednak karmę Prince. 
A oto reszta jej zdjęc:

Ten wzrok mówi wszystko: "Mam iśc biegac..? Chyba śnisz...."


Taki mały śpioch :D

Jej ulubione miejsce w upały: chłodne płytki w cieniu domu :)


Pozdrawiamy
Weronika&Aura

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki aby Bolo wyzdrowiał. Moje psy w upalne dni taż zamieniają się w leniuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aura wygląda teraz o wiele bardziej świeżo :)
    Mam nadzieję, że Bolo szybko dojdzie do siebie, a narośl powtórnie nie wyrośnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymamy kciuki za Bola.! :)
    mój Baddy pomimo iż jest wielkim żarłokiem miał taki czas że był niejadkiem i mało co jadł,do suchej karmy musieliśmy dokupywać morką karmę i mu to mieszać,teraz na nowo je niesamowicie.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny Boluch :c Oby szybko wyzdrowiał.
    Piękniuchą masz Aurę. *.*
    Podrawiamy, i jeśli możemy: zapraszamy do siebie: http://psia-ferajna.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń