piątek, 9 sierpnia 2013

Upały

Strasznie gorąco w tym tygodniu, także z Aurą praktycznie tylko gdzieś nad wodę chodzimy :) Byliśmy więc jeszcze parę razy na ryneczku, a parę dni temu nad zalewem, gdzie Aura się wymoczyła kompletnie :D Potem wracałam z takim mokrym, śmierdzącym psem przez pół miasta, ale co tam, ważne, że psisko było szczęśliwe ;D No i Aura pływała w stawie, a Kropencjusz w basenie. Przebierał szybko swoimi nóżkami i wyłaził cały zmoczony...no przynajmniej gorąco mu nie było :D A tak po za tym, to nic ciekawego. Byłam wczoraj chora, także i ja i Aura, gniliśmy cały dzień w domu :/
Zdjęcia














Pozdrawiamy
Weronika&Aura

6 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Moja Scarlet też uwielbia wodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie zmieniłaś psu na łańcuszka :) Mam nadzieję że już nigdy nie zobaczę kolczatek na zdjęciu, jak widzę tego to pierwsza myśl przychodzi Horror od tego Denerwuję się i jakby czegoś bałam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczatka, jak pisałam kiedyś służyła tylko do nauki. Aura jest bowiem dośc nieczuła (śmiejemy się, że Ruscy tej rasie połowę układu nerwowego zabrali), a uczyliśmy ją tak, że kiedy zaczynała ciągnąc, albo czymś ekscytowac (np. psem, kotem) następowało krótkie, mocne szarpnięcie, co sprowadzało ją na ziemię. Teraz już tak uwagi na psy nie zwraca, więc kolczatka jest coraz mniej potrzebna. Mimo to nadal zdarza się, że biorę jeszcze dodatkowo kolczatkę, jak idę do miasta (jest tam bardzo dużo psów i po prostu wolę nie ryzykowac).
      Osobiście uważam, że przy NIEKTÓRYCH psach, ODPOWIEDNIO UŻYWANA kolczatka nie jest niczym złym, a może pomóc (a np. teraz nie wyobrażam sobie kolczatki na bokserze i innych dośc delikatnych psach).
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz śliczne pieski! :)
    Kojarzę Cię ze strony klub.pies.pl :)
    Cieszę się,że znalazłam Twojego bloga =)
    Aura pięknie pozuje do zdjęć! :-)
    Ślicznie wygląda na nich :)
    Jest niebywałej, ale przepięknej rasy!
    Obserwuję i z pewnością będę komentować!
    Pozdrawiam!
    Psia Krew!
    foreverfandogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominacja do LidbsterBlogAward
    http://thestryofmydog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawy post, z resztą jak wszystkie ;]
    Zapraszamy!
    requestdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń