niedziela, 22 września 2013

Konkurs i Aura na szkle :D

No, u nas się w sumie nic specjalnego nie działo. Byliśmy wczoraj jak zwykle na długim sobotnim spacerku i na łączce przed lasem znaleźliśmy podgrzybka złotawego :p Posztuczkowaliśmy trochę i ogólnie takie drobnostki :)
Ostatnio znalazłam sobie nowe zajęcie - malowanie farbą do szkła, czyli maluje się farbą na folii, potem można to odlepic i przylepic na szkło :D wymyśliłam takie coś, że namaluję wszystkie swoje zwierzaki. Oto co już zdołałam zmalowac:
Niedokończony

Aura jest dopiero w trakcie malowania :D

I gotowe malowidła xd


Biorę też udział w konkursie organizowanym przez MójPsiŚwiat. Zrobiłam na ten konkurs filmik, niektóre z tych materiałów z pewnością widzieliście, jednak na pewno nie wszystkie :)


A jak już jesteśmy przy filmikach, to właśnie mam taki jeden co mi się strasznie podoba :) Jest to taniec z psem, a dokładniej z nowofundlandem, to on zainspirował mnie do tego, by nauczyc Aurę stępu hiszpańskiego :) 

A tu jeszcze moje akwarium, którego zdjęc niewiedziec czemu an bloga jeszcze nie wsadzałam :)


Pozdrawiamy
Weronika&Aura

10 komentarzy:

  1. Pięknie malujesz, też tak chcę :3
    Super ci wyszedł filmik :D.
    A ten filmik tańca z psem już jakiś czas temu oglądałam, szkoda że nie ma w tym zawodów w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie takie malunku wyglądają, no i są na pewno bardzo oryginalne.

    Aura wygląda jak bernardyn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, prawie każdy kogo spotkam tak myśli XD A tak naprawdę różnica tkwi głównie w 3 rzeczach: moskale mają dłuższe pyski, nie mają takich fafli no i ogólnie są lżejsze :D

      Usuń
  3. jeju cudowne są te malunki. ♥ Baddy budzi mnie lekko popiskując,a gdy już prawie wstaje kładzie się,podaje mi łapę,daje nos pod kołdrę.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy ten filmik! =)
    Obrazki są fantastyczne, bardzo mi się podobają.
    A co do grzybów, ja właśnie po zbiorach, które przebiegły całkiem obficie. Teraz w domu pachnie, że ślinka cieknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te rysunki <3
    Ja też byłam w lesie, ale szanse na grzyby: marne.! ;C Chyba nas nie lubią ^^
    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten filmik o Was. Ten z nowofundlandem zrobił na mnie spore wrażenie. Ciekawe ile czasu tamta "tancerka" ćwiczyła z psem :)Śliczne akwarium. Ja chyba też będę miała takie duże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik !:) Psiaki są niesamowite! Ostatnio chciałam trochę rozpieścić moje pupila i znalazłam naprawdę fajne gadżety na http://www.maxizoo.pl/, polecam :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń