czwartek, 26 września 2013

Zakupy i inne :)

Byłam we wtorek u weterynarza na kolejną partię zastrzyków, dla mej kotki - Mruni (musi je dostawac, by normalnie funkcjonowac) i korzystając z okazji zajrzałam do wetowego sklepu w poszukiwaniu obroży dla mojego cielaczka. Na zimę uznałam bowiem, że zrezygnuję z łańcuszka, bo to wiadomo - metal i tak średnio się nadaje na surowe mrozy.... No, więc poszperałam trochę i znalazłam taką fajną mocną, parcianą ze wstawką skórzaną. Kosztowała mnie 22zł :) Niestety nie zrobiłam jej zdjęcie, ale widac ją trochę na niektórych niżej :) 
Ostatnio też na spacerze rzucił się na mnie wściekły york XD Idę sobie spokojnie miastem, a tu nagle zza bloków wyskakuje taka mała kulka i biegając w kółko wokół obszczekuje nas zawzięcie. Aura stanęła popatrzała i następnie machając ogonem zaczęła zapraszac do zabawy :D To dla niej typowe, nigdy nie straci dobrego humoru :D Właściciel podszedł mówiąc do swojego psa, że przecież Aurę zna - okazało się, że często obok nas przechodzą, a wiadomo, Aura jest charakterystycznym psem :) Na tym dośc krótkim spacerku zobaczyliśmy jeszcze 3 inne yorki i kundelka.... Czy u was yorki też są tak popularne? Bo u mnie jak się wyjdzie na miasto, to po prostu nie można ich nie zobaczyc chociaż 1 raz XD 
A wczoraj byłam w Biedronce, gdyż przeczytałam na innym blogu, że ponoc są tam fajne rzeczy dla zwierząt. I rzeczywiście były :) Kupiłam tam Aurze fany biało-zielony szarpaczek, tóry od razu wypróbowaliśmy (zdjęcia) i "taaaką sweeeetaśną" różową obróżkę z diamencikami dla Kropki - no po prostu nie mogłam się przed tym powstrzymac XD A tak na serio, to Kropencjusz prezentuje się w niej całkiem nieźle :)



Mój mały świr <3



O jakie zębiska :D

A oto jak się teraz Aura prezentuje, co prawda na tym zdjęciu jej nie ustawiałam ani nic, ale widac, że jej się trochę przytyło przez wakacje :D

I Kropencjusz w obróżce :D


Pozdrawiamy
Weronika&Aura

17 komentarzy:

  1. Szczęśliwy pysk - i tak ma być!

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam trzeci blog gdzie zrobione zakupy zabawkowe w Biedronce,jest moc. *.* też muszę się wybrać,może w weekend.? :) widzę że rzeczy fajowe,a obroża którą ma na sobie maluszek jest cudowna dla takiego szkraba.padłam gdy przeczytałam o Yorku agresorze,śmiesznie to się czyta. ;D u nas znowóż tak pełno ich nie ma,ale są.! pozwól że zapytam: jaki masz aparat.? zdjęcia są super,a w najbliższym czasie planuje kupno aparatu.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego robisz kropkę przed znakiem zapytania lub wykrzyknikiem? O,o

      Usuń
    2. bo tak już się przyzwyczaiłam,wiem że piszę się tak niepoprawnie. -.-

      Usuń
  3. Yeah biedronka rządzi :D. Jak wybierałam w niej szarpak zastanawiałam się nad tym co wy macie i nad ósemką, ale wzięłam ten drugi :). Zdjęcia cudne ♥, u mnie też jest mnóstwo tych yorków, jakaś plaga, czy co? A Kropencjusz wygląda ślicznie w tej różowej obróżce :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, yorki to mania. Kilka lat temu były owczarki i teraz ich pełno w schroniskach. Ciekawe kiedy yorki wyjdą z mody (oczywiście są też odpowiedzialni właściciele). Śliczne zdjęcia, a Kropencjusz jest słodki nawet bez obróżki :) Ja też kupiłam zabawkę dla psów w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za wariacki, szczęśliwy pies. :D Oba czterołapy są zresztą świetne, ale zawsze rozbrajają mnie te cielaczyska (swoją drogą, wobec Gudaski używam tego samego określenia) zwłaszcza, gdy tryskają radością. :)
    Co do yorków, w mojej okolicy jest ich mrowie, a raczej tych yorkopodobnych, bo większość z nich obok prawdziwego yorkshire terriera chyba nawet nie stała. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny blog, na którym przeczytałam że ktoś "coś" kupił dla swojego psa/psów z Biedronki!
    Też muszę się tam wybrać ;) Mam nadzieję że coś się tam znajdzie dla Fado'wego.
    Pozdrawiam! Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie mogłam być gorsza" i też kupiłam taką zielono białą obręcz dla swojego psiska! :)

      Usuń
  7. Wiadomo może do kiedy jest oferta zwierzęca w Biedrze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcie XD Warto jednak sprawdzic, czy aby jeszcze nie jest :)

      Usuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że coś jest w Biedronce ciekawego dla zwierząt, bo dawno tam nie byłam. Mówiłam tacie, żeby poszedł tam w poniedziałek, może coś kupi jak będzie miał pieniądze.
    Czym karmisz swojego psa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie karmą Brit Premium Adult M (wg mnie ta firma robi przy L i XL za duże te chrupki, a moja psina woli jeśc mniejsze :)

      Usuń
  9. Aha, a ile Twoje psisko zjada karmy miesięcznie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, zazwyczaj w jakieś 1,5 miesiąca 15kg worek, tyle, że ona dostaje też bardzo często (codziennie, co 2,3/4 dzień, zależy co jest w sklepie :) ) podroby, porcje rosołowe, mięso itp. także gdyby karmic ją samą karmą to myślę średnio w miesiąc taki worek pożre :D

      Usuń