sobota, 30 listopada 2013

I lonżujemy cielaka :D

No, to co tam u nas? Powrócę jeszcze do poprzedniej soboty - byliśmy wtedy jak zwykle na 1 długim "zabawowym" spacerku i trochę później poćwiczyliśmy. Dzisiaj mamy zamiar podtrzymać naszą tradycję i jak zwykle wybrać się na długi sobotni spacerek :)
Zamówiłam ostatnio Brita L i lonżę dla Aury - tak lonżę :D Chciałam mieć taką linkę treningową dla psa, by poćwiczyć przywoływanie w różnych sytuacjach i puścić ją tam, gdzie mogą być psy/koty, by się trochę wyszalała. A te linki dla psów mnie nie przekonywały, były takie cieniutkie z delikatnymi karabińczykami - można było kupić jakąś droższą - lepszą, ale wtedy to wychodziło tyle co lonża, a jej bardziej ufam ;)
Zostałam też nominowana do LBA, pytania i odpowiedzi tutaj: LBA - pytania i odpowiedzi - KLIK.
Dzisiaj już postanowiłam poćwiczyć trochę z lonżą, choć niestety nie było na czym ćwiczyć, bo o ile, gdy normalnie wychodziłam przed dom, to zawsze się jakiś kot/pies trafił, to dziś było pusto -,- No, ale poćwiczyliśmy trochę komendy do mnie/zostań/noga i dodatkowo stęp hiszpański, który idzie jej coraz lepiej, niestety robiąc go trochę zahacza o moje spodnie, ale trudno :D
Po ćwiczeniach zrobiłam też parę zdjęć i raz właśnie rzuciłam Aurze ringo, poleciała po nie, złapała je i już do mnie wracała, ale ja chciałam zrobić zdjęcie z trochę większej odległości i zaczęłam się cofać, zaczęłam tracić równowagę i oczywiście runęłam do tyłu. Naturalnie musiałam upaść na 1-metrowy chodnik wśród 6m trawy XD
Dodatkowo ostatnio ćwiczyłam sobie w domu trochę z Kropencjuszem, ten pies jest taki łakomy - gorzej niż Aura XD
A i mam jeszcze jedno pytanie do Was: Jaką karmę dajecie swoim psom?
No, to chyba tyle... Pewnie zapomniałam o czymś napisać, ale trudno :D




A to nasza lonża :)

Pozdrawiamy
Weronika&Aura

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :*
    Pozdrawiamy z zapraszamy do nas: zdaniembombiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aura jak zwykle piękna ;)
    Co do karmy, to my jemy Brita Premium Adult M.

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;*
    (http://diabelna4lapach.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia! :* Heh ... Fiśka je Purinę Pro Plan ;)
    Pozdrawiamy! :)
    N&F

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Aura jak zawsze piękna.
    Ja karmię swoją Brit premium senior M.

    thestryofmydog.blogspot.com
    zzyciaamelie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Mój psiak dostaje Brita czasem senior, czasem adult small :)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki!
    Zapraszam! zdaniemlackiego.blogspot.com

    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :D
    Ja mojemu psiakowi dawałam karmę DOG CHOW, ale teraz dostaje karmę Brit Premium Adult Large i będę tą karmę kupować ;)

    Zapraszamy do nas :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój biszkopt również miał Brit'a,obecnie je Ariona ponieważ zmieniam mu karmę co jakiś czas aby nie był 'znudzony'.lonża jest przydatna,sama muszę zakupić.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  9. My mamy Brita ale Marianowi nie za bardzo smakuje, jedyny plus to małe kawałki...
    Moim zdaniem najlepsza jest Darling z Puriny ;)
    Zapraszamy do nas: http://theworldaccordingmydog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń