sobota, 2 listopada 2013

Jak ten czas leci....

Tak, najpierw przez miesiąc nie pisałam postów, a teraz będzie jeden post za drugim :p Ale piszę dlatego, że zaczęłam teraz patrzec na zdjęcia Aury gdy była malutka. Taka mała puchata kuleczka biegała wtedy po ogródku, aż trudno mi uwierzyc, ze już minął od tego czasu ponad rok... Co ciekawe nie wstawiałam na bloga żadnych zdjęc Aury z czasów gdy była taka jeszcze malutka :D Także zrobię to teraz - lepiej późno niż wcale ;)
A tak w ogóle, to gdy Aura trafiła do moejgo domu, to akurat byłam w Czechach także nie mogłam powitac jej pierwszego dnia w domu :/ Jednak jak już miałam przyjechac, to pies powinien byc od 2 dni w domu, więc przyjechałam i słyszę na wstępie - "Psa nie ma...". Okazało się, że coś jednak poszło nie tak i Aura nie będzie u nas... Ja w rozpacz, rodzice powiedzieli, że hodowca przysłał na pocieszenie jakąś jej teczkę. Cała zapłakana wzięłam ją i zaczęłam przeglądac jakieś tam papiery - nie patrzałam co to, tylko tępym wzrokiem omiotłam kolejne strony kartek....po chwili tata wszedł do pokoju z wielką puchatą kulką w ramionach, okazało się, że rodzina zrobiła sobie ze mnie jaja, a ta "teczka na pocieszenie", to była teczka z jej papierami tj. rodowód itp. ale ja oczywiście po tym co usłyszałam na początku byłam zbyt oszołomiona by przyglądac się jakimś kartkom XD No, ale teraz wszyscy się z tego śmiejemy :D
Jedno z pierwszych zdjęc Aury w nowym domu - wtedy jeszcze nie przyjechałam z Czech :)

Nasza pierwsza wizyta u weterynarza 

I mam tu jeszcze jej pierwszy filmik :D Przepraszam za jakośc, ale kręcony był jakimś szajskim aparatem (nie miałam jeszcze lustrzanki) :)
Pozdrawiamy
Weronika&Aura

13 komentarzy:

  1. Jaka słodka, mała kuleczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Ale teraz jest jeszcze piękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj! :) Jaka Aura była malutka :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Omatko jak słodko! W sumie, to ona nie taka malutka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka kulka *.*
    Ja mam tylko jedno zdjęcie jak Perła była szczenięciem, mała, włochata kuleczka :)
    Świetny żart rodziców XD

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Aura była malutka i słodziutka *o* A teraz tak wyrosła ^^
    Jaki masz sprzęt do robienia zdjęć? :)
    Rodzice wyżądzili Ci niezły żart :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :)
    Jaki maluszek była :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo malutka Aura <3 genialny szczeniaczek pzdr ''Rottweilerka'' z zapytaj jeżeli pamiętasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahaha jeny jaki z niej maluch był. ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły dowcip. :D
    Cudaczne stworzonko, któremu pięknie się wyrosło. (:

    OdpowiedzUsuń