czwartek, 21 listopada 2013

Musicie mi wybaczyć...

...ale niestety najprawdopodobniej posty będą się pojawiały właśnie tak, czyli bardzo nieregularnie. No niestety szkoła, nauka, ostatnio dodatkowo doszły przygotowania do konkursów przedmiotowych i same konkursy. Także musicie mnie zrozumieć - czasu mało, a często jak już jakiś się znajdzie, to wolę sobie wtedy po prostu w coś pograć, czy wyjść z psem :)
Dobra to do rzeczy - co sobie porabialiśmy?
Ćwiczymy trochę kontakt wzrokowy, szczególnie przy innych psach (bo to Aurę niestety najbardziej rozprasza), przy Zuli potrafi się już skupić - przy innych psach niekonieczne :/ No, ale poćwiczymy - zobaczymy :) Bawimy się tez trochę w slalom między nogami (jak by była jeszcze trochę większa, to byłoby to niemożliwe XD ), do tego używam głównie naszego niedawno zakupionego ringa - jest na nie strasznie napalona :)
A w ogóle to była ostatnio taka sytuacja, która do tej pory jeży mi włos na głowie....
Niedawno wieczorem dawałam Aurę na drugą stronę ogrodu (nasz ogród jest podzielony płotem na 2 części) i ten idiota kompletnie stracił rozum. Zamknęłam za sobą furtkę (a zazwyczaj była otwarta) zawołałam za sobą Aurę, podbiegła, ale uznała, że chce sobie powariować i ruszyła pełnym pędem w stronę furtki, oczywiście jej nie zauważyła (było już ciemno), walnęła całą mocą w umocnioną siatkę (niestety taką dość twardą), rozległ się pisk, ja prawie umarłam ze strachu....Aura trochę oszołomiona przez minutę krążyła bez sensu z opuszczoną głową, ja już mam wizję, jaka to ona pokiereszowana, że tu łapa, żebra złamane, nos zmiażdżony, wstrząs mózgu, jednak bogu dzięki nic jej nie jest....Ruscy jednak porządnego stworzyli psa :D
Po za tym dostałam przesyłkę z nagrodą - smaczkami za konkurs organizowany na tej stronce :D ->Toffi Cocker Spaniel Angielski
Niby takie małe coś, ale jak cieszy :D
A tak pozostając w temacie smaczków, nigdy wam jeszcze nie mówiłam jakich smaczków używam :p A są to smaczki z firmy "Orlando" (do kupienia w Lidlu :p ), a dokładniej są to takie kabanosiki w różnych smakach (ja zazwyczaj kupuję z dziczyzną).
Mają one 3 ogromne plusy:
+ mają samo mięso i składniki mineralne - ZERO zapychaczy
+ łatwo się dzielą na mniejsze smaczki
+ psy je ubóstwiają i dadzą się za nie pociąć :)
Także polecam i zapraszam do wypróbowania :)
Zdjęcia niby jakieś są, no ale....takie se XD
PS. radzę robić zdjęcia gdy jest jasno :D
A oto jakie przysmaki aktualnie mam dla swoich psiaków: Chappi i DentaStix (z konkursu), Orlando, Brit training



Ahh...te miny <3

Wyszła tu tak....mułowato :p

I zabawy z młodszą siostrą :)
Pozdrawiam
Weronika&Aura

12 komentarzy:

  1. Ja też nie mam czasu i zbieram się do napisania posta o braku czasu, ale... na to też nie mam czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. czas czasem,ale to iż jest tak trudno to sprawa tego że tak wcześnie nastają ciemności,dwa razy w tygodniu wracam ze szkoły o 16:00,wstajesz ciemno,wracasz ciemno. :/ odnośnie konkursów nie ważne jaka byłaby nagroda cieszy się z tej nagrody wielce,wiem coś o tym.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kiedyś przywalił w siatkę, bo wcześniej jej nie było i nagle jest :D
    Na szczęście nic się nie stało, otrząsnął się i poszedł dalej.
    Gratuluję wygranej :)
    Piękna Aura, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranej :)
    Znam ten ból gdy nie ma się czasu, ja prawie codziennie jestEM o 16:30 w domu :/
    Aura jest przepiękna :D

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupuję smakołyki "Orlando" :D Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy! ;D
    Zapraszamy do nas.Jeśli sie spodoba zapraszamy do obserwatorów i komentowania.:)
    Zdaniembombiego.blogspot.com i konienaszswiat.blogspot.com ;)
    Pozdrawiamy i dziękujemy ! ZU

    OdpowiedzUsuń
  9. Aura jest boska *.*
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nominacja do LBA :) - http://krejzidog.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam taką smycz :P
    (późno, ale pierwszy raz tu jestem :P)

    OdpowiedzUsuń