sobota, 2 listopada 2013

Po długiej przerwie...

...wracamy :D Tak wiem, trochę długo nie pisaliśmy, ale najpierw był hubertus, potem sprawa z jednym koniem i ostatecznie zmieniłam stajnię w której jeżdżę, a na dodatek komputer mi się zepsuł i poszedł do naprawy... No, ale teraz już jestem i opiszę co się tam u mnie działo :)
Jako, że Kropencjusz nieustannie się trzęsie, postanowiliśmy się nad nim zlitowac i kupiliśmy mu taki fajny niebieski sweterek, będzie go można zobaczyc na Kropce w filmiku niżej :)
Przedwczoraj byliśmy odebrac nagrodę z Gali Psów Nie Tylko Rasowych i poszliśmy razem z Aurą na darmowe szczepienie na wściekliznę, bo ważnośc poprzedniego jej się już skończyła :) Aura podczas wizyty wydawała się niczego nie rozumiec, glebła na ziemię i podczas gdy weterynarz dawał jej zastrzyk ona tylko patrzała się tym swoim wzrokiem zdawającym się mówic "No - to po co tutaj przyszliśmy? Dostanę coś dobrego?"....taaa, ten pies nie czuje bólu :p No i się niczego nie boi, no może po za kosiarką XD
No i ciągle coś trenujemy, ostatnio zawzięcie robimy sobie na podjeździe taki tor "pseudo-agility", na którym Aura, Zula i Kropka dzielnie trenują :D Zrobiłam nawet pospiesznie krótki filmik i zdjęcia z ich udziałem, który pokażę niżej :)
No właśnie a co do zdjęc, to mój kochany Photoscape został usunięty razem z całą resztą gadżetów w czasie naprawy komputera, a mój aktualny antywirus nie pozwala mi go ściągnąc ze stron takich jak "dobreprogramy.pl", także musiałam szukac jakichś oficjalnych stron na których można pobrac takie programy i znalazłam Picasę 3, ze strony google. Byłabym wdzięczna gdybyście dali może linki właśnie do takich oficjalnych stron z których można by pobrac programy do obróbki zdjęc i filmów :) Picasę na razie muszę rozgryźc...jeszcze jej nie ogarniam XD
Zdjęcia:




A tu tak z innej beczki - hucułek - Junak :D


Filmik (robiłam go na szybko także nie oczekujcie cudów - a te grzmoty w tle, to po prostu piłka odbijająca się od bramy garażu :)
 Pozdrawiamy
Weronika&Aura

7 komentarzy:

  1. Czekałam na post! :) Świetnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiś czas temu na moim laptopie był wirus i usunęły się wszystkie zdjęcia od kąt posiadałam Baddy'ego. ;__; na całe szczęście mam jego dużo zdjęć na facebooku,czy dodawałam na wszelkie strony więc niektóre zostały odratowane,ale to nie to samo co wcześniej,no cóż.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego strasznie obawiałam, szczególnie, że na komputerze mam bardzo dużo zdjęc małej Aury, których nigdzie nie wstawiałam. Gdy z kompem zaczęło się coś dziac to były już nawet plany skopiowania wszystkich zdjec na jakąś dyskietkę, czy pendrive, ale ostatecznie bogu dzięki nie było potrzeby :D

      Usuń
  3. Ja mam wszystkie pliki na laptopie i skopiowane na osobny dysk twardy (tzw. kopia zapasowa). Zdjęcia przerabiam w Corel Paint Shop Pro i w internetowym edytorze http://pixlr.com/editor/. Drobnych przeróbek dokonuję w IrfanView. Mam jeszcze Photo Schop ale go nie używam. Picasę 3 ale ona jest dla mnie super trudna w obsłudze :) Jak chcesz to mogę spróbować wysłać Ci pliki instalacyjne Corela i Irfana ale nie wiem czy się da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik i śliczne zdjęcia ;)
    Ja zdjęcia obrabiam programem "Photofiltre", a filmiki - poczciwym Windowsem :)
    Pozdrawiam i czekam na więcej zdjęć psiaków! (nie tylko Aury :))

    OdpowiedzUsuń
  5. he jesli chcecie zaczac trenowac agility :) proponuje zebys najpierw dala hopke nieco nizej, wiem ze napewno sobie krzywdy nie zrobi jak zrzuca tyczke, ale najlepiej potrenowac technike skoku na niskich tyczkach, najlepiej ustawic dwie czy trzy hopki pod rzad, jedna nizej druga wyzej. i nagradzac dopiero po skoku prawidlowym bez zrzucania ;)

    OdpowiedzUsuń