wtorek, 28 stycznia 2014

Tyle zamieszania....

Nie ma to jak moje nieregularne posty :3
A tak ogólnie, to wszystko przez to, że konia kupowaliśmy, łaziłam jak na szpilkach i nie mogłam się w ogóle skupić, także na pisanie czegokolwiek nie było szans :p
A teraz powróćmy do psich tematów :D
Pierwsza sprawa, to taka, że wygraliśmy w 2 konkursach na fb, w dodatku tego samego sponsora :p Obie nagrody już doszły :D
Po drodze spotkaliśmy się z Czarką i Scarlet, gdzie na początku nieśmiałe psiaki, potem ostro szarżowały po starym boisku ;D Zdjęcia tutaj: https://plus.google.com/photos
Co prawda śniegu (przynajmniej u nas) za wiele nie ma, za to jest piekielnie zimno, co się równa oblodzonym ulicom - i tylko tyle nam wystarczy, by rozpocząć z Aurą sezon saneczkowy :D
Muszę przyznać, że Aurowa siły ma niemało i dzielnie ciągnęła młodszą siostrę ;D
A na koniec - nasz konik <3

Pozdrawiamy
Weronika&Aura










12 komentarzy:

  1. Moja Chersi też uwielbia ciągnąć sanki :). Śliczny koń :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten konik!
    Zapewne mina przechodniów których mijacie gdy
    Aura ciągnie sanki z twoją siostrą, jest bezcenna.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przechodnie i bez sanek sie oglądają, a tu takie widowisko XD

      Usuń
  3. Libra jest taka piękna :)
    Jak to Wiktoria napisała 'mina przechodniów których mijacie gdy Aura ciągnie sanki z twoją siostrą, jest bezcenna.'

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Beethoven też kocha ciągnąć sanki, ale... nie mam młodszego rodzeństwa, a przyjeżdżają 3/4 razy na 2 tygodnie ;). Świetny koń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam rodzeństwo - Aura i mnie bez problemu ciągnęła ;D

      Usuń
  5. bardzo wiele konkursów sponsoruje ta firma. :D fajne nagrody !
    Aura tak cudaśnie ciągnie siostrę. <3

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny konik - gratuluję nowego członka rodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny napiszę: Piękny koń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bedziesz probowala nauczyc konia jakis sztuczek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten twój konik :)) Piesek także
    Śliczne zdjęcia
    http://golden-luna.blogspot.com/

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń