niedziela, 8 lutego 2015

Ktoś nas pamięta?

A więc witajcie ludziska!Od ostatniego posta minął prawie dokładny rok (11 luty 2014r), napisałam w nim, że może kiedyś wrócę i wróciłam, jednak nie ma co liczyć na to, że znowu zacznę pisać regularnie posty - od czasu do czasu może tylko jakiś machnę :)
Co u nas się przez ten czas zmieniło? W sumie niewiele...Aura bardzo wydoroślała, nabrała masy, ale z charakteru dalej jest takim debilem jak kiedyś <3 Trochę szlifowaliśmy sztuczki, trochę spacerowaliśmy  -nic nowego :p Nie ukrywam dużo czasu zajmuje mi teraz koń, którego losy możecie śledzić na fanpage'u "Libra - koń marzeń" --> https://www.facebook.com/pages/Libra-koń-marzeń/520033098104062?fref=ts .
W każdym razie jesteśmy i mamy nawet parę zimowych fotek - spadła nam dzisiaj rano masa śniegu :D





Pozdrawiamy
Weronika&Aura

6 komentarzy:

  1. Wow! Rzeczywiście wydoroślała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętamy i czekamy na następny post (nawet jeśli 1 miesiąc).
    Pamiętam jak kiedyś wchodziłam na twojego bloga i zszokowała mnie wiadomość o zawieszeniu bloga, a był to jeden z pierwszych które odwiedzałam często teraz ta lista wzrosła ale nadal pamiętam o twoim.
    Pozdrawiamy K&F

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie, że jesteście. Ja co prawda trafiłam tu niedawno ale starałam się zapoznać z Waszym blogiem :). Chciałabym jednak żebyś zaglądała tu częściej :P.
    U nas niedawno też spadł śnieg i dzisiaj dosypało go więcej więc korzystamy jak możemy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zdecydowałaś się jednak na częściowy powrót! Tęskniłyśmy za blogiem, a Aura tak samo piękna jak kiedyś :)
    Pozdrawiamy,
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że pamiętam, ostatnio nawet zastanawiałam się czemu nie piszesz już postów.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń