czwartek, 25 lutego 2016

Obroża crazydog STRONG + news

Witajcie ludzie!
Napisałam posta szybciej niż po 2 miesiącach przerwy od ostatniego - brawo ja!!! xD


Dobra, a teraz tak na poważnie...
Przyszła obroża od crazydog, którą zamówiłam. Oczywiście ja, jak to ja postawiłam na klasykę i zamówiłam kolor czarny (no z niebieskim podszyciem, ale tego na Aurze nie widać), 5cm, 3-warstwowa.
Pierwsze wrażenie - super. Obroża mega-porządnie wykonana, ze spokojem zostawiłam ją na Aurowej szyi i nie boję się, że zepsuje się po 2 tygodniach (pragnę zauważyć dla tych co nie wiedzą - Aura jest 24h na dworze). Zobaczymy ile nam posłuży (i w jakim stanie), ale ogólnie jestem zadowolona :)


Po za tym wybieramy się prawdopodobnie 2 kwietnia na wystawę do Kędzieżyn-Koźla, także zobaczymy jak będzie i mam nadzieję, że szczęście (i pogoda) nam dopisze :)
Pozdrawiamy
Weronika&Aura


2 komentarze:

  1. Obroża wygląda na solidną, w dodatku jest bardziej minimalistyczna co robi ją po prostu ładną ;) Strasznie podobają mi się obroże zapinane właśnie w ten sposób ale u mnie jest to lekko niepraktyczne, ponieważ gdy chcę szybko wyjść zawsze muszę uważać na psie futro + znaleźć dobre oczko. Czekamy na bardziej szczegółową recenzję.

    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się porządna, nawet myślałam o tej firmie ale chyba na razie aż tak nie potrzebujemy obroży :).

    OdpowiedzUsuń