środa, 28 grudnia 2016

Taki prezent na święta

Ludu mój, witajcie!
I teraz pewnie większość zadaje sobie pytanie "A cóż to za zapomniany blogger się odzywa?". No cóż, bardziej chyba z nudy, niż z poczucia obowiązku, ale wracam do pisania. Tak, tak - nie wiadomo na jak długo wracam biorąc pod uwagę moją niesystematyczność i słomiany zapał, które w zasadzie mnie dyskwalifikują z pisania bloga, a którego (o ironio...) posiadam.
Więc po tym przydługawym wstępie pozwólcie, że opiszę co postanowiłam, a mianowicie stwierdziłam, że blog będzie miał charakter bardziej ogólny - pisać będę więc nie tylko o zwierzyńcu moim osobistym, ale też o cudzym i mam tu na myśli głównie konie :-) Możliwe też, że będę wrzucać czasem jakieś mniej lub bardziej mądre refleksje, ale to się okaże ;-) 

Cuco
Pozwólcie więc, że tak dla przypomnienia, pokrótce przedstawię jak wygląda moja sytuacja zwierzyńcowa:
Jestem właścicielem czterech psów, w tym dwóch w mocno podeszłym wieku, dwóch kotów, chomika, czterech kur, trzech przepiórek japońskich, trzech bażantów łownych, stadka gołębi oraz od niedawna samczyka ręcznie karmionej nimfy. Poza tym często bywam w pobliskiej stajni, gdzie zajmuję się wyżej ukazanym ogierem andaluzyjskim :-)

Misza
I cóż mogę jeszcze napisać? Aura miewa się świetnie, jest zachwycona nadejściem zimowej pory podczas gdy ja marznę po 10 min na dworze i z niemym przerażeniem wpatruję się w swoje palce o niepokojąco sinym odcieniu...
Reszta również się dobrze trzyma - Kropka jest równie wredna jak kiedyś, koty równie leniwe, kury są zdecydowanie zbyt agresywne i rządne krwi, a jedna nawet zaczęła mi piać...no cóż, bywa i tak. 
Gdy będzie się działo coś ciekawego, to o ile będę mieć czas i chęci, to z pewnością coś naskrobię (co prawda nie wiem, czy ktoś to w ogóle czyta). 

Aura

Pozdrawiamy
Weronika&Aura

3 komentarze:

  1. Cieszę się ze powracasz po tak długiej przerwie, ja rownież powróciłam. Cieszy mnie to ze będziesz pisała o koniach. Sama kiedyś przez 2 lata jeździłam konno.
    Życzę udanego sylwestra i sukcesów z pupilami
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również udanego Sylwestra i samych sukcesów!

      Usuń