wtorek, 3 stycznia 2017

Witamy w 2017 roku!

Witam więc wszystkich w nowym roku!
Jako, że pisarz ze mnie kiepski pozwólcie, że podsumuję ten pełen wydarzeń rok zdjęciowo :))
Życzę też wszystkim szczęśliwego 2017r i by ten nadchodzący rok był znacznie lepszy niż poprzedni (choć 2016r też nie był znowu taki zły :)...)

styczeń
czyli sprzedaż  mojej ukochanej kobyłki :( Ale poszła we świetne ręce :D

luty

marzec

kwiecień
czyli dogtrekking :D

maj

czerwiec
pierwsze zawody jeździeckie

lipiec

sierpień

wrzesień

październik

listopad

Grudzień
kupno  najnowszego członka rodziny <3

A jaki był Wasz rok?
Mój nie był zły, choć liczę, że 2017r będzie jeszcze lepszy! :)

Pozdrawiamy
Weronika&Aura


9 komentarzy:

  1. Widzę, że rok miałaś bardzo ciekawy :)
    U mnie rozpoczął się pierwszym startem w zawodach ujeżdżeniowych a skończył na sylwestrowym terenie. W międzyczasie starałam się jakoś pogodzić szkołę z końmi i chyba nawet dobrze mi to wyszło.
    Życzę Ci, by w tym Nowym Roku spełniły się wszystkie Twoje marzenia i oczekiwania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Ja również chciałabym się na jakąś ujeżdżeniówkę wybrać, ale najpierw muszę ogra ogarnąć. Zobaczymy latem. W ogóle to sytuację mam teraz ciekawą, bo ja mam duszę skoczka (siodło z resztą też), ale jeżdżę aktualnie na koniu, który nijak skakać nie potrafi...
      I również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku :D

      Usuń
  2. Zdjęcia są cudowne <3 również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i jeszcze więcej sukcesów.
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej mam ochotę wrócić do jazdy konnej..piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu sprzedałaś swoją kobyłkę :( ? Jest przepiękna.

      Usuń
    2. To może warto spróbować znowu? Konie wciągają równie mocno jak psy :D

      Usuń
    3. Librę sprzedałam z paru powodów, m.in. finansowych, zdrowotnych, jak również dlatego, że zwyczajnie z niej wyrosłam (ona ma 145cm, a ja aktualnie ponad 170cm). Jednak stoi ona w stajni gdzie aktualnie jeżdżę, więc wiem, że ma dobrze i czasami na nią wsiadam :))

      Usuń
  4. Piękna fotorelacja z minionego roku :)

    OdpowiedzUsuń